Självskadebeteende

Många som mår dåligt aåhatkommentarer, mobbning, problem hemma, eller problem över huvud taget, skär sig oftast med något vasst när det mår som sämst. Ni som inte mår dåligt kanske inte förstår varför folk gör så när de mår dåligt. Självskadebeteende kallas det och vi tror att om man mår så extremt dåligt så att man skär sig, så får man väldigt dåligt självförtroende och man tycker bara dåliga saker om sig själv, man känner sig värdelös och då tänker man "jag förtjänar smärtan eftersom jag är helt värdelös och ingen skulle bry sig ändå". VI på näthatskampen bryr oss otroligt mycket om alla er där ute, speciellt de som känner sig värdelösa! VI LOVAR er att ni är underbara och grymma personer som är lika värd att må bra precis som alla andra är! Ni är perfekta precis som ni är! Ni är älskad! Kanske inte av alla, men vem är älskad av varenda människa? Det finns alltid någon som finns där för er! En kompis, en mamma, en pappa, en släkting, ett husdjur, osv! Vill bara att ni ska tänka att ni verkligen är värda att leva och må bra! 
Stora varma kramar från oss på näthatskampen! ❤️❤️

Kommentarer:

1 Ella:

Hej Tjejer!
Jag tycker att ni gör ett kanonjobb och har en mycket fin blogg. Vi är två tjejer ( Ella och Madde) eller vuxna kvinnor som själv varit utsatta för mobbning och har nu startat en facebooksida som är tänkt att handla om mobbning i skolan, ¨på arbetet och näthat. Där vi tänkt ge information, ventilera erfarenheter och där andra kan få berätta sin historia om de vill. Ni kan gärna tipsa om den och bli medlem där.. Jag hoppas också att ni inte tog illa upp att jag länkande till er blogg i ett inlägg då jag tycker att ni gör ett kanonarbete och önskar att fler kan få ta del av att ni finns. Lycka till tjejer!!
https://www.facebook.com/groups/420568174774551/

2 Ella:

Hej Tjejer!
Jag tycker att ni gör ett kanonjobb och har en mycket fin blogg. Vi är två tjejer ( Ella och Madde) eller vuxna kvinnor som själv varit utsatta för mobbning och har nu startat en facebooksida som är tänkt att handla om mobbning i skolan, ¨på arbetet och näthat. Där vi tänkt ge information, ventilera erfarenheter och där andra kan få berätta sin historia om de vill. Ni kan gärna tipsa om den och bli medlem där.. Jag hoppas också att ni inte tog illa upp att jag länkande till er blogg i ett inlägg då jag tycker att ni gör ett kanonarbete och önskar att fler kan få ta del av att ni finns. Lycka till tjejer!!
https://www.facebook.com/groups/420568174774551/

3 Lina :

Ni är grymma! Självskadebeteende. själv så tar jag ut de som ilska och precis som ni skrev , Man mår väldigt dåligt utav de efter. Kram! <3

Svar: Sluta med de!♥️ Kram sötis!
Ellen, Elin och Catarina!

4 Lina:

Ni är grymma! Självskadebeteende. själv så tar jag ut de som ilska och precis som ni skrev , Man mår väldigt dåligt utav de efter. Kram! <3

Kommentera här: