"När jag var liten."



                 Historia av anonym.
Vill du att din historia kommer upp på våran blogg eller instagram? Kontakta oss. Valfritt ifall man vill vara anonym eller inte.

Kontakt:

Instagram: Nathatskampen

Kik: Nathatskampen

Mail: [email protected]

Twitter: Nathatskampen 



"Hej värdens bästa Näthatskampen❤️
Jag vill berätta lite om min historia. Den började väldigt tidigt. Den började när jag va 3 år. Min mamma och pappa krockade och gick bort i en bil olycka och min moster blev min nya mamma. Jag är fortfarande lika ledsen och det vet alla i min klass men ändå vill dom att jag ska må dåligare än vad jag gör. Dom säger till mig i korridoren varje dag att mina föräldrar inte gillade mig han att dom hatade mig och det var meningen att dö för att lämna mig och massor om att min moster blivit olycklig av att ta hand om mig. Jag fick hjälp av min moster för jag berättar om er hela tiden zzzzzoch hon hade kontaktat er och fått hjälp och nu hade dom tagit upp det i skolan och nu har dom som sagt det slutat. Det kommer alltid finnas kvar men jag mår ändå mycket bättre. Jag vill säga ett stort tacksamt tack❤️Ni hjälper så många och min önskan är att ni har en fanträff i Göteborg❤️
Tack och hoppas folk kan få den hjälp dom behöver av er❤️"

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej :) jag tänkte bara säga att i min skola har vi trivsel ledare så varje dag har vi lekar på rasterna så att alla som vill vara med och dom som kanske brukar vara ensamma får var med :) Vet inte varför jag skrev det men ja., ;)

Svar: Åh Gud va bra!
Så borde alla ha det tycker vi.
Kram!
Ellen, Elin och Catarina!

Kommentera här: