Historia ifrån fan till oss #1

Att sitta ensam på lektionerna, va ensam på rasterna, bli vald sist på idrotten.
Få höra kommentarer om hur konstig och äcklig jag va hela 2an, 3an, 4an och 5an.
Bli slagen varje dag i 3an & 4an, bli upptryckt emot väggarna, bli spottad på.
De gick jag och bar på varje dag inombords.
Jag fick rollen som den glada, snälla, smarta personen,
Och de blev för mycket för medans jag själv mådde dåligt att ha den Rollen.
Allt va bara fel på mig och jag började skära mig i 3an.

Jag berättade för lärarna sedan i 4an, de hjälpte aldrig mig,
Så jag bad inte om hjälp mer efter det förutom 1 gpng till,
Jag gick till lärarna igen och de hände samma som innan - ingenting,
Jag gick även till rektorn när jag berättade om alla ord och slag så bara satt han där och skrattade.
I 6an så skolkade jag för de mesta.
I 7an trodde jag att de skulle bli bättre men allt blev bara sämre och sämre.
Jag har försökt ta självmord, fått ätstörningar för jag har blivit kallad mycket saker just om vikten och hur tjock jag är.

Ingen hjälper mig, förutom ni på Näthatskampen,

//Clara,13 år.

Detta fick vi lägga ut för Clara, och vi har även hjälpt henne.
Hon mår nu lite bättre.
Du kan också få hjälp av oss.

Mejla oss?

Kommentera här: