Näthat suger!

Jag mådde inte alls bra när jag fick allt hat..
Jag vet att man inte ska ta åt sig men det var jätte svårt när de sa om mitt smink, och hur slampig jag är.
Och att jag skulle gå och hänga mig.
Jag fick allt på appen Ask.fm fast jag inte ens använder appen.
Och jag vet att de är någon i min skola.
 
De viktiga är att man måste våga visa hur man mår, om man är ledsen gråt ut.
Jag gjorde de.
Berätta för en vuxen, berätta tydligt så han/hon förstår.
De kan inte läsa dina tankar så du måste berätta!!!
Jag gjorde det!
Försök i alla fall!!♥
 
Mina vänner tog mig dit, jag ville inte de egentligen för på min förra skola pratade jag med massa vuxna men ingen hjälpte mig.
Men här tog verkligen alla lärare ställning och tog de på allvar och ringde till och med min mamma med en gång.
De hjälpte mig, och de kan jag nog inte tacka nog över.
 
MASSA KRAMAR!! ♥

Kommentera här: