Mer bloggning?

Hej!
 
Jag vill bara säga att jag inte bloggar på min mobil eller ipad för det inte blir bra men av mig kommer det fler inlägg då och då. Jag skriver helst på datorn för bäst kvallite och mina två datorer är sönder så jag ska skaffa mig en ny. Ni kanske tycker kankse att det värkar bortskämt men dom är gammla och hela mmin familj delade på dom och den andra var en ersättnings dator. Hoppas ni förtår! Det kommer självklart komma inlägg ifrån min mobil nu istället för datorn och jag vill bara berätta det så ni inte tror jag skiter i er utan att jag inte kunnat uppdatera ifrån min sida pågrund av det. Jag har inte kunnat skriva ifrån min mbil heller utan då har allt blivit kaous. 
 
Det var bara det jag ville säga och jag hoppas ALLA förstår.
 
MVH Elin <3

Kommentarer:

1 Nathatskampen.the.best:

Älskar verkligen det ni gör, er blogg, er instgarmsida mm❤️❤️❤️❤️ synd att du inte kan uppdatera så jättebra och så men

Svar: Haha tack❤️❤️Jag uppdaterar så mycket jag kan och det räckans mest för mig😁❤️❤️❤️
Ellen, Elin och Catarina!

Kommentera här: