Triva i sig själv?

Hej!
 
Det var en tjej som ville att vi skulle göra detta inlägget om att triva i sig själv.
Och det är en jätte viktig sak att triva i sig själv om man inte gör de så mår man inte bra och de är inte
bra att inte trivas i sig själv.
Man kan bli osäker på sig själv om man får hat eller om någon är elak emot dig och de är ju inte bra alls.
Nu tycker jag alla som inte trivs i sig själv sätter sig framför spegeln och säger de här:
Jag är fantastik
Jag är fin
Jag är bäst
Jag älskar mig själv
Jag är söt
Jag är underbar
 
------------------------------------------------
 
För de är du, du är perfekt som du är.
Alla borde trivas i sig själv.
 

Kommentarer:

1 anonym:

Sjukt bra skrivit!
Eran sida hjälper mig så sjukt mycket.
Älskar er

Svar: Tack så hemskt mycket!Vi vill verkligen hjälpa er♥
Puss, vi älskar er också ♥
Näthatskampen!

2 Isabelle :

Jag hatar mig sjölv

Svar: Jag tror jag pratade med dig på kik?Hoppas det är bättre och glöm inte att du är speciell!
Näthatskampen!

Kommentera här: