Historia #1

Hej, mitt namn är Felicia och jag är 14 år gammal. Jag har ljust kort hår, fräknar, ganska smal och tycker om djur.
Jag började bli mobbad när jag va 9 år.
Jag fick höra taskiga saker hela tiden.
"Ful, tönt, du suger på mode, dö snälla, lever du?" Jag mår jätte dåligt av att tänka på det. Jag slutade hå till skolan tillslut och fick massor av samtal av mina lärare och rektor.
Min mamma är död och min pappa dricker. 
Pappa började dricka när mamma dog. Min mamma fog när jag va 7 år.
Hon tog skälvmord.
Vi vet inte varför men jag tror att det är för att hon bråkade med pappa.
Dom bråkade om allting.
Jag mår dåligt av det också.
Mamma är den ända som förstår mig, hon finns hos mig nu! Jag ser henne, hon pratar med mig på näterna innan jag ska sova.
Mamma berättar att hon har det bättre där hon är nu men att hon saknar mig.
Jag blir slagen i skolan och en kille jag är kär i är också mobbad.
Vi brukar prata med varandra men när jag va 8 år så hängde han sig.
Jag gråter bär jag tänker på det.
Så ska det inte vara.
När jag blev 10 skaffade jag instagram.
Jag fick hat där hela tiden.
Jag får höra saker som "bitch,hora,dö" 
Jag orkar inte de.
Jag hade långt hår tills jag klippte av det. Mitt går va till rumpan men dom mobbade mig för det så jag klippte av det. Nu har jag axel höjd och dom pratar inte lika mycket om mitt går längre.

Når jag blev 11 år så kom en ny tjej till skolan. Jag blev bff med hon men det visade sig att hon utnyttjade mig.
Jag gråter pågrund av det också.

Förlåt, jag glömde berätta!
Jag skulle fylt 14 år men jag tog livet av mig när jag fyllde 12 år.

Jag ångar mig för jag tänker på vad jag kan göra. Jag kan ju göra mycket! KUNDE*
Jag vill leva igen men jag är död pågrund av mobbning och hat.  
Jag hoppad ni inte gör samma misstag som mig fö jag saknar livet.

Min mamma finns inte kvar i himmelen.
Jag får vara med andra självmords barn istället för hon.

Ha ett bra liv!

Kommentarer:

1 Anonym:

E detta sant

Svar: Nej men vissa har såhär
Näthatskampen!

2 Ghdh:

Kommer ni gö mer sånna här

Svar: Ja absolut! Om de är uppskattat ❤️
Ellen, Elin och Catarina!

Kommentera här: