Åsikter del 3 // Elin

Hejsan!

Jag tänkte berätta mina åsikter emot
hackare.

Jag tycker hackare borde tänka lägre.
Om man te.x hackar ett konto som är älskat så brukar följare bli irriterade och sura och säga ifrån och avfölja.
Det är ett tips till er som hackar konton
ni komme ju inte vinna på det.
Att hacka ett konto är inte snällt på nått sätt och jag fattar att man vill ha många följare och så men dom tycker ju om den riktiga ägans bilder/text, inte dina kanske. Dom som tycker om det du gör det är dom som följer dig och några flera.
I dagens samhälle är det många som luras och hackar konton.
Varför jag pratar om det är för att det har någon gjort med mina två kik konton.
Jag tror att jag kan komma in senare men jag vill inte hoppas för mycket.

Hoppas inte detta händer er!
Puss & kram!

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej, jag är mobbad på nätet och i verkligheten.
Jag vet inte vad jag ska göra. Min mamma dricker och min pappa slår mig.
Jag kommer inte ifrån Sverige men jag har ändå känslor. Jag skär mig, jag har rymt ett antal gånger och jag har försökt ta livet av mig.
Ni hjälper TACK!

Svar: Hej!
Om du vill kan du kika oss så kan du prata med oss om vad du vill!
Om du är mobbad på nätet och i verkligheten är de riktigt allvarligt!
Du måste prata med en vuxen innan de blir ännu allvarligare!❤️
Och om du har de jobbigt så kan du ringa bris för där är dom jätte bra och kommer nog hjälpa dig jätte mycket!❤️
Asså det spelar ingen roll vart man är ifrån, du är mänsklig och då har man känslor!
Förstår att du vill rymma men prata med någon istället om detta.
De jobbigaste är att du måste våga göra de!
Skär dig inte de är inte bra för dig!❤️
Snälla försök inte ta livet av dig de kommer bli jätte jobbigt för alla då!❤️
Tack att du följer oss ❤️
Kika oss om du vill: Nathatskampen
❤️❤️❤️❤️
Näthatskampen!

2 Anonym:

ÄLSKAR ER!

Svar: Ååååå, tack älskade vännen!
Näthatskampen!

3 Anonym:

Hej jag skär mig varje dag och varje gång min mamma ser det slår hon mig och blir arg och låser in mig på mitt rum. Pappa lämnade mig förra sommaren så jag bor med mamma och min lillasyster och mamma bryr sig bar.a om lillasyster. Och hon brukar dricka.

Svar: Hej!
Skär dig inte för det är inte bra!
Jag tycker du borde ta kontakt med socialen för detta är inte så bra.
Det kan kännas tungt men det är bäst.
Hoppas det blir bättre! Stora kramar till dig! Puss!
Näthatskampen!

Kommentera här: