''TJOCK''

Hej!
I detta inlägget tänkte jag skriva om att bli kallad tjock och så, fortsätt gärna läsa..
 
- Att bli kallad tjock, hur känns det?
Jag vet själv hur det känns för jag har blivit kallad för det ganska mycket och det har varit
skitsnack om mig att jag är jätte tjock och så.
Jag hatar att bli kallad tjock, det känns jätte jobbigt tycker jag.
Jag kände mig jätte tjock ett tag.
Nu struntar jag i de som är elaka men det är jätte tufft när folk säger något
om mitt utseende.
Men man får säga bra saker till säg själv, och TA ÅT DIG om någon säger något SNÄLLT!
Tänk inte att den personen ljuger för om de är en av dina kompisar varför skulle han/hon ljuga då?
 
- Varför blir man kallad tjock om man inte är det?
Det finns inget korekt svar till detta men det är väll att den personen som säger eller skriver
det är väll avundsjuk  på dig och vill se ut som dig.
Men försök att inte ta åt dig, vet att det är jätte svårt men man måste försöka.
Måste bara säga en sak som inte handlar om ämnet ''tjock'' men..
När någon säger något elakt till dig bara för du fått en sak eller så, brukar det vara  avundsjuka så om
du fått en ny jacka som är från ett speciellt märke och en annan person säger
något elakt oftast är det avundsjuka så försök att inte ta åt dig.
 
MASSA KRAMAR!♥

Kommentera här: